//NuramirahAz
The Intro
Entries About Stuff





Contact me


  • tabung
  • bantu saya ye ?

  • my best entry
    get this widget here
    My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • my Love Followers

    ya Allah ! selamat kan Kluang Man sya !
    15 Okt 2012 • comment • Add comment {0}
    Photobucket




    hry nie , amira dapt twu cik man amira accident 
    khabarnya kaki dia hncur
    amira sedih sgt ! ya Allah mcm2 dugaan yg kau beri kt dia 
    kali nie kau bgy dugaan yg dasyat kt dia
    yg Allah jgn kau ambil dia dri kami

    dia bru naik pangkat 
    dah jd mcm nie . . cik man kami ade untk cik man 
    amira tahu cik man dapat lalui semua niee
    cik man kn kluang man ??
    :)

    time frst rya tu amira da nmpk prubahan cik man
    cik man diam jee 
    muka cik man nmpk laen sgt
    ptut lhaa amira rse x sdp hry je kbelakangan nie
    cik man sbr eh ??
    amira syg cik man !!


    nie gmbr raye tahun nie . .
    he look different this time :'(
    i love him very much ! he is my kluang man !
    sbb dia jgk lhaa aku brcita2 nk jd polis dlu
    time kecik2 . . 
    klau aku balik uma atok if dia ade msti dia kiss aku 
    pkcik2 aku yg laen tade pun buad kt aku mcm tu 
    only he ! dia je mcm tu ! ya Allah ! lindungi dia !! 
    ya Allah ! kau beri lhaa kekuatan kpdenya ya Allah !
    agar dia dapat tempuhi semua nie

    before rye dia accident jgk , hidung dia cedera terok jgk lhaa 
    tu kt gmbr tu still ade lgy lukanye
    bnyk2 pkcik aku dia yg aku oling syg even aku x prnah tunjuk 
    tp dia lhaa yg pling aku syg
    dri kcik lgy aku rapat jgk lhaa dgn dia
    * menaip sambil tersedu2 mnagis *


    aku berdoa dan brharap dia kuat dan selamat ! amiiiin . .