//NuramirahAz
The Intro
Entries About Stuff





Contact me


  • tabung
  • bantu saya ye ?

  • my best entry
    get this widget here
    My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • my Love Followers

    tik tok tik tok 경과 시간
    30 Ogo 2012 • comment • Add comment {2}
    Photobucket

    tanpa di sedari 1 september nie genap aku dengan sayang aku 7 bulan (‘∀’●)♡
    ya Allah ! much LOVE for him !!(●♡∀♡)
    sungguh tak sangka ! aku rase macam happy je dengan dia 
    but ade lah jugak kadang2 gaduh sampai nak mintak break alaa normal lhaa tu kan ?
    hahaha aku rasa sangat bertuah sebab dapat dia
    i hope sangat dapat jadi milik dia yang sah satu hari nanti ! insyaAllah !!
    hehehee ~ over pulaa !! ~(^з^)-☆
    but seyes ! memang dia pandai take care aku ! even dia muda setahun dari aku 
    yeah aku tua ! brrr ~ (@ーεー@)
    but dia matang dari aku some times aku yang mengada2 hahaha
    it normal as a woman(o⌒.⌒o)
    manja , gedik tu adat lhaa kt kaum hawa kan ?
    dia seorang bertanggungjawab , some times dia tegas , than dia caring , manja juga aaahaaii ~ tu yang buad
    aku lemah sikit tu !  (。♥‿♥。) sebab kadang2 aku cair jugak lhaa dengan dia
    hehehe dia dapat terima semua kelemahan dan kelebihan aku 
    even baru 6 bulan lebih aku dengan dia 
    aku rase dah macam setahun dah dengan dia
    sebab hari2 dia ada untuk aku 
    tak pernah lekang msj , call , facebook !! 
    even dia jauh kt KL sane aku kt Kluang
    aku rase dia dekat sangat !
    nanti sebelum tido mesti dia teman aku 
    sweet sangat !(✿ ♥‿♥)
    dia tak pernah pun nak ambil kesempatan ke ape ke kt aku 
    dia hormat aku sebagai perempuan
    dia jujur , setia , penyayang , hensome , cute time smile !! 
    hahaahahh ! tu yang buad aku jatuh cinta kt dia (ღ˘⌣˘ღ)
    tu lhaa dulu bermusuh lagi ! kan dah jatuh hati ! heheheheee

    ouh ! yeah  ! sebelum terlupa !!

    selamat hari kemerdekaan semua !! jangan lupa sedekahkan Al-Fatihah untuk semua pejuang2 negara kita !! , tanpa mereka negara kita mungkin tak akan aman seperti sekarang ♥ hope kemerdekaan tahun ni lebih bermakna dan lebih baik k ? ! Assalamualaikum :)
    감사합니다 !