//NuramirahAz
The Intro
Entries About Stuff





Contact me


  • tabung
  • bantu saya ye ?

  • my best entry
    get this widget here
    My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM


  • my Love Followers

    si dia
    27 Ogo 2012 • comment • Add comment {0}
    Photobucket

    ya Allah ! tolong jagakan dia untuk ku 
    tolong linduginya dan sentiasa 
    letakkannya di bawah 
    keredhaan mu 
    ya Allah panjangkan umurnya , murahkan rezekinya , panjatkanlah 
    kekuatan iman , ketaqwaan , kesetian , kejayaan di dunia dan akhirat serta kesabaran kepadanya 
    ya Allah , terima kasih atas semua nikmat 
    yang kau berikan pada ku 
    ya Allah , aku memohon pada mu agar kau panjangkan jodoh ku dengannya 
    panjangkan umur ku dan panjatkan kesetian , kejayaan di dunia dan akhirat , kesabaran , keimanan serta ketaqwaan 
    ya Allah , jangan kau pisahkan kami untuk kali kedua ya Allah 
    kerana aku tak sangguo untuk melaluinya kembali 
    ya Allah , jika aku di takdirkan pergi 
    tolonglah ya Allah , kau temukanlah ia dengan penganti ku 
    yang jauh lebih baik dari diri ku 
    yang mampu membahagiakannya dan mampu memberinya segalanya 
    mungkin aku tak mampu untuk melakukan semua itu
    tetapi ya Allah , aku berharap aku dapat membahagiakannya 
    sehingga akhir hayatku 
    ya Allah , aku amat mencintai dan sangat menyayagi dirinya ya Allah 
    terima kasih , kau temuakan kami kembali
    Alhamdulillah ! syukur atas semuanya 
    ya Allah kekalkan hubungan kami hingga ke akhir hayat kami 
    AMIN ~